Owh Dydiana

Tuesday 9 October 2012

Abith in the office

ok..kejadian berlaku dah beberapa minggu lepas..
Untie Lenny (teacher kt Brainny Bunch) tu call FIL aku cakap abith cirit-birit..ouh pulak..maka bergegas la g skola dia amik bwk g clinic..then kesian..xnak anta umah babysitter aku hangkut jela ke office..diorg nk cakap pape cakapla..ade aku kisah..hahaha..so kt bawah adelah serba sedikit picture yg aku dpt snap..org org yg rajin melayan En.Rizq Dhabith Dayyan tuh..hehehe.. :)



alaa sorry aku tak rotate gamba ni..hahaha malas.. ;p
cuba perhatikan kat atas mulut reza tu hapa..well my stick note..haihhh jd misai...
En.Reza Mohd Ali which is jiran sebelah cubicle aku..org yg slalu "hey diana watch this watch this.." bila dia tgk sesuatu yg anehhh kelakar atau kebodohan kat internet..kdg buat aku marah bagai nak rak..kdg dia buat aku gelak sampai keluar air mata..hehehehe such a nice man.. :) abaikan rambut dia yg putih tu..sbb dia mix so gitu lah gaya rambut dia..yg penting SINGLE..Muda dr aku 2thn..xde gf rasanya..prangai agak comel kebudak budakan dan sometimes panas baran..bahasa sgt internationale..kdg dia ckp france kdg ckp jepon kdg ckp vietnam..kdg mcm mcm..sukahati dia la..dah department international division..nak cakap ape sukahati dia la.. hahahah sesape berkenan nak buat menantu sila hubungi mak dia sbb dia slalu ckp dlm fhone "ok mom i love you mom" ...ewahhh hahahah :)

Mereka belajar mengira menggunakan stick note aku yg dikerjakan dek budak kecik tuh..habis tampal sana sini..
Wanita didalam gambar ini saya akan rahsia kan sampai kemunculannya yg penuh..hehehehe

ok some sort of gusti in the office..haha




taraaaaaaa...ni bukan Rita Rudaini ye..xlayak si Rita tu nk kerja opis macam ktrg ni hah..kang byk sembang dr tangan berjalan..hahahha kang xpsl buat bergusti dgn suami dia kt opis plak..ni la wanita diatas...FARAH DAMIA ABDUL KADIR...da most gojes ladies in our office..saya suka dia tau..slalu saya ckp kat dia "farah if i lelaki dah lama i kiss kiss pp yu.." hahahah dia akan jerit "hey heyyy yuuu i bgtau my husband" hahhahha... ok aku bukan pervert...tp saya yg pompuan ni pon kata dia cantik..lelaki out there i have no idea...ahaaaaa..dah putih cantik gebu tinggi...tapi...jgn la terlebey berangan ye..TAKEN!she got 1 little baby..named Delara Damia..comel kan nama tu..sure secomel mama n daddy dia.. :) dont get me wrong..abith n rio x ltk deposit pon tuk booking..hahahah (segaja aku x rotate pic ni..kasi korang terteleng2 tgk wanita cantik) :)


Abith xyah cakap..dah wanita cantik melayan dia..haaaa meluap la keseronokan dia..hahahahhah..dahla dpt kiss kiss from untie farah..lagi dia suka..kiss lg peluk lg..trus baik sakit kalau mcmtu slalu...hikhikhik..Thanks untie farah n uncle reza melayan abith n make him happy that evening..if not mmg balik dia myumpahla dlm bahasa dia agaknya.. "apa office ibu not fun at all..boring..pen paper..desk..paper..pen..paper pen..desk.." hahahahah Thanks again friends! :)

Sesi menunggu Nenek dia fetch..sbb ibu nk kne amik Rio..so agak payah..selalu amik Rio dulu then Rio tunggu dlm kreta dengan tingkap terbuka..radio tutup, aircond pasang..hanya utk 1 minit dgn jarak 4 langkah dr kreta..untuk amik abith..heheehhe.. :) tp ni dah amik abith dulu so nk kne usung smp tingkat 6..naik turun dukung rio lg..jenuh..kang abith lari tgh jalan xpasal..terjerit jerit aku kang..but now dia dah well behaved..jln keluar bertiga g dinner ke apeke..where only me, abith n rio je..dia ok dah..dia tau jaga diri..x melasak..so im a independent ibu..heheheh :) if hubby balik lmbt dr opis..ha sure aku bwk diorg g Empire..dinner..shopping n baru balik umah..hehehe
Abith dah mcm artis dat day..dr semua level pon melayan dia..smp ke kakak cleaner pon duk usung dia kesana kemari..nasib baik officemates smua understanding punya jenis..alhamdulillah..
An evening abith in Naza TTDI :)

oWhDydiana®


No comments:

Post a Comment