Owh Dydiana

Friday 19 October 2012

Majlis Perkahwinan Sham xTuned and Bella

Assalammualaikum  Readers! :)

Sabtu haritu aku menyeret anak-anak ke Majlis Perkahwinan kawan baik suami aku..dulu ktrg sgt kawan baik..tapi kini tidak lagi..ewahhh dah kenapa kaw..heehehe yerla dulu zaman bujang..skang zaman berkahwin dah..so memasing sibuk dgn dunia dan keluarga masing-masing..tapi ikatan persahabatan tu tetap akan utuh walau sejauh mana pon kami berada insyaallah.. :)

sedikit gambar yang dapat aku share kan..for readers yg xsuka membaca celoteh aku pepanjang you ganna love this entry so much!pecayalah..sebab aku akan taruk sebanyak gambar yang mungkin..dimana gambar dr hp sdn xbyk..banyak berjuta sebenanya tp internet mcm kura-kura berlumba nak tido..lembabsss...so aku pon curik sana sini la gambar2 tu semua..hehehe..;p

Terlalu banyak kenangan pahit manis kami lalui bersama sebelum masing-masing melangsungkan perkahwinan..ayat aku dah mcm mak mak bonda kenapa?..adei..*ketuk kepala sket* uhuhuhuh..Sham ni dulu org tengah antara hubungan aku ngan well well well my beloved Hubby skarang la..bukan org ketiga atau ke empat..jgn salah faham nk buat scene serang menyerang kat sini ye..silap langkah kang kalau nk serang Puan Owh Dydiana ni..amboih gila blagak serta poyo seyh..gaya cakap mcm gangster berwibawa!pooodahhh...yerla janganla serang-serang plak..aku cuba sampaikan disini dia lah org yang menjadikan hubungan aku ngan suami aku skang smp la kejinjang pelamin...wahhh gitu curlasss sgt..kisah dia ada dlm entry aku yang lama..tp tolong abaikan gambar tersebut sbb itu semua kenangan lama..usah dikenang..

apa pun Pok...Tahniah dari aku dan One Antibiotik..dan terima kasih sebab sudi menjadi telinga,mata,mulut serta hati sepanjang perjalanan cinta aku ngan one..jasa ko tak terbalas dek one..sebab ko one dpt aku skang..perghhh lagi skali ayat aku dengan bongkaknya!hahaha mesti husband aku kalau baca ni dia kutuk kutuk "eyh minah ni prasan plak" eleehhh xkisah! ;p

Kami doakan berbahagia hingga ke akhir hayat...dapat baby cepat-cepat dan comel-comel yeh..(alahai ucapan skrip tahun ketahun..terlalu biasa sgt) dahhh tu aku nak ucap ape?..smoga cepat sket pegi honeymoon?..hahaha ke gila org ingat aku pervert xpasal hoi... ;p

oklah selamat menjamu mata...dengan tema hitam merah..putih pink..eyh yo yo aku..kot salah tema buat malu je..tp dah warna tu diorg pakai time tu..bedal jela..haha...

ahdan..izni farok..The Brides..Eka..my husband n me..cik bam bam bom tersorok di bahagian blakang haha..ajut..naim..

ni Suami saya yang poyo tu..budget budget kuat..tp alahai...skali ku dushhhh hah terduduk kang..;p mentang mentang aku tinggi kan..dia kan pendek..hoi nak dush dush..dusshhh neraka makan dia kan..ok ampun en.suami!

ok again..ussss! sebenarnya semua mcm jakun masa ni..mcm beruk baru 1st time tgk cake..aku pon sama jd beruk..sibuk nak makan cake tu mcm hape je prangai kan..hahah tiba-tiba cake sponge tu jd "uwaahhh sedapnya" dah kenapa..sudahnya seketul aku sumbat si bam bam rio tu..hehehe tp cake tu mmg sedap pon..ah dasar temolok naga...mengaku jela pelahap diana hoi..hehehe

The lovely brides n us!

From Left : Baby Aliyah n Rangga,AJut..Naim n Myhusband..
Down : wahhh ni himpunan Ratu cantik Shah alam...yaallah kenapa aku perasaan sgt ni..ok ok stop it.. ;p meroyan dah hah..
Izni Farok,Ferra Norhijrah,Eka Shariff and Me..:)

AJut n Bam bam..Thanks ajut sudi melayan dua budak notty yg sangat buasss ni mak hai..

ouhhh ni la Tuan Puteri Dewi Kayangan...hahahah aku la!!

Apesal ngan muka dia?..aku tak tau dia nak tercirit kowt...hahahah

Us again!

Baby Dhabith n Baby Aliyah...baru nak mesra main-main together...

Lari sana sini sesi sudah bermula..ready laa ayhnya tukang kejar...aku?..xkuasa mak nok..

sibuk main bunga...

ok thats all for now..nnt aku upload lagi ye.mwax mwax...

oWhDydiana®

No comments:

Post a Comment