Owh Dydiana

Tuesday 25 March 2014

Pakej Percutian Pulau Perhentian 2015, Pakej Pulau Perhentian Kecil 2015, Pakej Murah Pulau Perhentian 2015

Assalammualaikum dear readers...
Adakah anda sedang mencari pakej percutian yang sesuai untuk anda merehatkan badan,minda serta jiwa anda setelah berpenat lelah bekerja atau menelaah pelajaran?
Apa kata anda datang ke Pulau Perhentian dan dapatkan pakej-pakej percutian 3 hari 2 malam Pulau Perhentian 2015, pakej percutian 4 hari 3 malam Pulau Perhentian
Jangan risau!kami ada beberapa jenis pakej yg ditawarkan..sila beri kami budget anda supaya kami boleh mencadangkan pakej-pakej yg sesuai untuk anda..atau anda kami ada  Beberapa pilihan pakej untuk anda pilih untuk anda ataupun kumpulan anda.  Anda bebas untuk memilih samada mahukan pakej yang FREE and EASY atau FULLBOARD pakej atau Pakej yang dilengkapi aktiviti snorkeling ataupun tidak.  Untuk yang tidak mahu aktiviti snorkeling, anda boleh memilih pakej TANPA Snorkeling atau boleh memilih pakej FREE and EASY jika anda ingin menyaksikan dan menikmati keindahan laut di Pulau Perhentian.

Pakej- pakej  untuk anda faham :

Pakej FREE N EASY 
  •  Boat Pergi Balik
  • Penginapan 3 Hari 2 Malam
  • Snorkeling 5 tempat
  • Snorkeling Equipment
  • Free trip ke Pulau Nelayan

Pakej FULL BOARD
  • Boat Pergi dan Balik
  • Makan (2x sarapan, 2x lunch, 1x Dinner, 1x BBQ)
  • Snorkeling 5 Tempat
  • Snorkeling Equipment
  • Free Trip ke Pulau Nelayan

*Harga pakej yang dinyatakan SUDAH termasuk cukai.
* Pihak kami sama sekali tidak mempunyai sebarang hidden charge (bayaran tersembunyi)
*Semua pakej tidak termasuk RM 5 (dewasa) RM2 (kanak-Kanak) caj pemuliharaan taman laut dimana anda dikehendaki untuk membayar sendiri di kaunter Jabatan Laut yang terdapat di jeti sebelum menaiki bot.
*Kami tidak menyediakan sebarang jenis khidmad insuran.

Sekiranya anda bercita-cita untuk ingin bercuti di hujung minggu di Pulau Perhentian Kecil ini, adalah dinasihati agar anda membuat tempahan terlebih dahulu. Bagi yang suka membuat tempahan disaat akhir, adalah besar kemungkinan untuk anda tidak mendapat bilik dan terpaksa menangguhkan percutian anda ke tahun hadapan.  Dan bagi yang berhasrat untuk bercuti ala "backpackers", anda dinasihatkan untuk bersiap sedia untuk berjalan dari satu resort ke satu resort yang terdapat di Pulau Perhentian Kecil ini sebelum jam 4 petang, kerana bot terakhir untuk keluar pulau adalah pada jam 4 petang.  Anda boleh menyambung ekspedisi mencari bilik ke Pulau Perhentian Besar, atau lebih malang, anda mungkin pulang ke Kuala Besut untuk berehat di hotel bajet yang terdapat di kawasan jeti Kuala Besut. Atau lebih malang lagi anda bakal menyewa tapak dan mendirikan KHEMAH dipesisir pantai dimana anda perlu mendapatkan kebenaran tuan pemilik tanah dan membayar sewaan tapak tanah untuk anda mendirikan khemah tersebut..laut yg maha luas adalah tandas anda...jadi bagi mengelakkan anda menghadapi suasana BERANI dan HOTEL 5 Bintang ini, anda dinasihatkannnn supaya membuat TEMPAHAN Chalet seawal yang mungkin. Satu pembaziran dan BUANG masa apabila dah sampai ke Pualau tapi tiada chalet atau bilik kosong...kuang kuang kuang...




LATEST PROMO 2016




No comments:

Post a Comment