Owh Dydiana

Wednesday 12 June 2013

Contact Number Chalet Perhentian Island

Assalammualaikum and salam sejahtera my dear readers...

1st of all sorry for posting this entry...tp mcm TAK LARAT dahhhhhh...hari hari dekat 10-20org wassap saya tanya dan mintak nombor contact org chalet...nak booking chalet jela apela...
MAAF ye saya cuma menyediakan perkhidmatan PAKEJ...ulang type PAKEJ...kalau nak CHALET or BILIK sahaja TIADA...
Dan dengan sukacita meminta contact person chalet2 kat sana dari saya..MAAAFFFFFF 10 jari tangan tambah 10 jari kaki skali saya TIDAK BOLEH BAGI diatas sebab sebab tertentu...
Jika anda memerlukan khidmat PAKEJ dari kami jgn segan silu wassap or call..insyaallah kami cuba memenuhi dan menjawab segala pertanyaan anda anda semua...tp jgnla pukul 11mlm pon masih call saya...saya pon nk tido jugak..sobbbb...

or WhatsApps Us at : 011-14345771 (Dhea) 011-14345772 (One)




No comments:

Post a Comment