Owh Dydiana

Thursday 1 November 2012

Armada - Hargai Aku (Official Video)

Assalammualaikum my Dear Readers and selamat petang buat korang semua..

tengok tajuk entry aku dah pelik..kejadah tu..Hotel Armada kat Pj tu mungkin tahu lah kaaannn...hahaha..well aku tgh xde keje ptg ptg ni so jelur jelur la mata ke youtube..skali terjumpa videoclip ni..

sebenarnya mata aku ni miang (aku ngaku sdn ah..haha) tgk kat footage tu mcm tomel tomel je mamat tu..(ampun kan saya suami kuuuu) hahaha..so aku pon PLAY laaa..

halamak...skali cam nek leleh air mata kehape tah tgk video clip dia..aku tangkap sedy time makcik kendong anak tu merayu swoh rawat anak dia kt hospital tp dia xda duit...siap keluarkan pouch duit syilling..sedey hoiiii...berjejer air mata aku...

Dulu aku ni bukan la "Ratu air mata"...aku ni hati batu..xde nya nak meleleh bagai sana sini sedekah airmata..aku lebih terkenal dgn "tegar"..org lain sibuk nangis..tp aku xnangis-nangis..aku bukanla tegar mana pon..dlm hati merintih gak sayu kan..tp aku xtunjuk slalunya..

Tapi lepas bergelar seorang IBU...haaa jangan yer..air mata ni senanggggg sgt meleleh..kdg tgk kucing tgh minum air kt tepi jln pon aku bantai nangis..dah mcm kena sawan nangis pon ade..

ok sambung pasal makcik tadi yg xde duit tu...kalau korang nak tahu ape kesudahan dia..tgk la video clip tu ye..byk lg lagu dr ARMADA ni yg sedey2 utk org bercintan-cintun dgr..jgn bunuh diri kerana lagu dah laaa yerh..hahahahah




oWhDydiana®

No comments:

Post a Comment