Owh Dydiana

Sunday 18 November 2012

Customize VAPOR!!



Assalammualaikum dear reader and my Vapor user!!

Btw CONGRATSSS for those yang dah switch rokok to Vapor!!hoyeh hoyeh *lompatbintang* welcome to the club!!vape vape vapinggggg!
saya nak share sikit bab "mencantikkan" lagi vapor korang..ewahhh mcm pereka hiasan dalaman plak ayat aku..ptuihh...
ni antara battery-battery yang aku dah memakeup kan diorg jadi lebih hensem dan lebih pretty..hahaha..
tapi kesihan..dr kurus krempeng ada yang jd gemok gedempol..hahaha...adeke kaki kurus badan besar?..gila seyh...macho habis..pastu tetiba kepala jadi tengkorak je plak?..sadis mcm org xmakan!hahahahha...
jommmmmmm tengok ape aku dah buat...kira sesi grooming laaaaaa! ;p

lihatttt...inilah yang dikatakan seni!hahahaha..
Battery : Ego Queen
Tank : Vivi Nova jeee nok!
Skull Dip Chrome

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Gold gitu!

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Chrome!

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Chrome gitu!

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Chrome!

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Gold!

Battery : Ego Queen 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Chrome!

heheheh ni sesat satu Ego Queen 1100mah
Ce4 Clearomizer purple

Battery : RareVapor T 1100mah 
Tank : Vivi Nova jeee!
Skull Dip Chrome!

Benda-benda ni boleh dioleh dicantikkan lagi sebenarnya...tpi aku malas nk memunggah kotak keluarkan itu ini masukkan balik..sussunnn bagai..hoi letih..belum sempat aku snap gambar kang anak aku si Rio tu Snap sebatang masuk mulut gak kang...hahahahah...
so nanti kalau ada masa aku memunggah dan mix and match ye..
si tengkorak tu boleh beli dari aku la yg pastinya kaaannnn!stock xbanyak..sbb kalau stock ade je sekejapan habissssss!sbb sgt rare n sgt cool yeee!!
accesories lain pon ade je..no worries..wassap je mcm biasa ye dong!!

For Package details please :
Whats app : 014-2233392
or call :
011-14345771/72





oWhDydiana®
www.dydiana12.blogspot.com

No comments:

Post a Comment