Owh Dydiana

Wednesday 14 November 2012

EGO O (Starter kit)

Assalammualaikum my dear reader..

ok yang ni adalah product terbaru yang ada dalam tangan saya..*jeng jeng jeng*
untuk perokok yang betul-betul tak mampu memiliki Vapor idaman hati...xyah nangis xyah buat cerita sedey drama melayu melaka kat sini hokeyhhhh...
naaahhhh saya kasi SET MEMANG TERMAMPU MILIK...haaaa hambek...set paling simple and berbaloi...TETAPI...COMPLETE DAN MURAH!! (^__^)

hahahah kau baca..kau baca...kalau ada signboard mcmni..haaaa ko keluarkan jela VAPOR korang campak kat kepala penembak tu ye...jangan ragu ragu...cakap "owh dydiana yg SURUH" hahahah dia tak puashati mehla datang bertemu muka empat mata dgn aku..ahh lupa aku ada extra 2 mata..so enam mata termasuk cermin mata aku yang aku kira...(o__o)

Ok ni la EGO O..haaiii everybody!skang anda mampu memiliki saya!!hahahaha...
Batery 650mah dan di kembarkan skali dengan usb connector dan ce4 tank..ha senang xyah pk nak beli charger bagai nok!ni aku terang-terang tulis harga...aku jual hanya RM150..cash and caryy or pos...heheheh..pastu kalau nak set yg lg simple dan jimat...boleh upgrade amik starter kit SET..which is..add on :

Flavour 1 bottle (ikut suka korang la nak flavour ape..ape yg ade stock korang mintak aku kasi je..kalau xde stock jgn gatai nk swoh aku kasi..haha) pastu...

1 pcs leather lanyard...

Starter kit set ni aku jual RM170 SAHAJA yeeee...kalau korang kira-kira balik kalau beli flavour dah rm15..bli lanyard dah rm15..beli tank ce4 dah rm25....pastu battery aku tak taruk lagi...haaaaa  tak ke RM55 campur RM150 utk starter kit tu dah jadi RM205??...aku kasi korang RM170..korang xnak ke save RM35?..hei RM35 tu boleh beli 2botol flavour lagi tauuuuu....huhuhhu...so kalau rerase nak boleh contact no kat bawah ye..jgn segan silu..walaupun saya wanita dan juga ibu..tapi saya terer (jugakla) dalam bab vape ni..huhuhuh.. TRY ME! :)

For Package details please :
Whats app : 014-2233392
or call :
011-14345771/72





oWhDydiana®
www.dydiana12.blogspot.com

No comments:

Post a Comment