Owh Dydiana

Thursday 1 November 2012

Tercabutss Biji Mata Haku!

Baca title entry je dah ngeri kan kan kan...ahhhhh ngaku jela sibuk nak tau napa tercabut biji mata aku...haha

Assalammualaikum pembaca sekalian!

hahahaha...aku terlalu banyak benda nak update dlm benda ni..terlalu banyak cerita nak share..apa kan daya..tiap kali aku nak buat je ade jelaaa benda lain yang lebih penting untuk aku buat..so banyak tergendala..


nak ngadap semua benda dlm pc ni memang terus "sore eyes" kang..hahaha boleh aku buat sore eyes parody tu kan..blurghhhh...meluat aku nengok haih..ape kejadah duk rekod diri sdn n cakap mcmtu..sawan! buat yg tertanya-tanya ape kebenda yg aku geli dan meluat tu..hah g kat youtube dan search "sore eyes" jeee dah cukupla buat korang mengutuk berbakul kang..hahah aku xnak share kt blog aku..kuman mata nak buat hapa kan..


sanggup lagi aku tengok mata budak ni dr tgk "sore eyes" parody sakai tuh...pfftttt xbley blah...
nanti lah aku update topic yang best best..kang merapu korang kata aku syok sdn plak..hahah pada hakikatnya memang pon...hahahah..

zaman bujang aku dulu banyak Merayap travel sana sini buang duit buang masa buang tenaga...tapi tu semua kenangan tau...nanti aku nak cuba try test buat entry pasal travel plak..saja sharing tempat..yang pada hakikatnya banyak aku aci redah buat backpackers! tapi aku xmalu nak share pon..

nantikan yeh...by now aku letih nau dah mata mengedit itu ini..mau terjugil biji mata ni kang..hahahah


hahahaha...tggu mood rajin aku datang..gambar ada dah...berduyun duyun...tapi nak mencaption kannya...haduih laaaa bercinta nnt!! ;p tunggguuu yeh!




oWhDydiana®
www.dydiana12.blogspot.com


No comments:

Post a Comment