Owh Dydiana

Thursday 18 October 2012

Pekerja Jadi BIBIK??!

Assalammualaikum dear mybeloved Readers..

harini hujan dan hujan dan keep on hujan...ohhh dpt bantal busuk ni indahhhnya dunia! huuiiihuuiiihuii..hari lembab mood pon agak lembab today..tah hape hape jela yang aku duk buat kat office ni sampai skip lunch...

and now my tummy dah mcm ada konsert metallica dlm tuh...ohhh demn.. :( lapar...
rasa macam nak jerit satu office "siapa ada makanannnn please sedekah!!" tapi...apakan daya masing-masing muka serious mcm esok nak submit tender 100juta lagaknya...semua sibuk esok Tun Mahathir nk melawat office ktrg yang sekangkang kera ni..

semua tiba-tiba buat magic show kat office ni...yang paling semua tiba-tiba jadi rajin...dah macam bibik gitu..muka cleaner aku dah tak nampak...sebaliknya muka muka colleague yang sibuk bertukar proffesion jadi PEMBERSIH berjaya...hahahaha inilah bahana bila berkerja tanpa pedulikan kawasan sekeliling..

i will share a few photos yang sempat aku StalkSnap mase diorg ni semua sibuk jd bibik..hasilnya...dan jangan risau...aku akan StalkSnap juga seminggu lepas lawatan Dr.M ni...alamak xley mention kat sini..nnt diorg get ready if baca entry ni...hahahahah adelahhh bila bila aku terasa nak snap..so there will be 2nd Update for PAST lawatan Dr.M to our office! hahaha :) get ready everybody!

Dikala diorg sibuk kemas itu ini perut aku kemain lapor lahaiii lagi bertambah kuat soun system kt concert perut ni ha...nak tak nak godek segala stock yg hada..terjumpa la biskut chipsmore ni ha...

actually ni biskut En.Dhabith..aku taruk dlm school bag dia..tp dah dekat seminggu berikat getah di poket yg sama makanya aku keluarkan masuk kan dalam handbag aku la plak...tp dah lemau..jd softcookies la gamaknya...balun jelaaa...
elok lepas aku ngadap segala cerita2 dlm internet ni aku bukak speck..konon nak rehat kan mata...aku kalih sana sini...wooohhhhh office dah mcm hotel..hahahah g toilet pon dah mcm toilet 5 star punya toilet hotel..gitew...
mungkin power spec aku kne tambah..tp aku klua and amik balik spec aku tgk bebetul..eyh yerla..kemain hah berhias...kehkehkeh

well ni tempat jiran aku..Reza..dia kemas tp xmcm mengemas pon..xpela bukan slalu nampak dia mengemas..hahaha good job reza!!
ni workstation aku..mmg gitu jela gamaknya..kalau dtg keje bertimbun xde ghuper dahhh..dah mcm pusat kitar semula kertas...hahaha :)


Jalan Nak g Pantry...aku dahla rabun..tetiba klua nk g toilet nampak mcm air terjun..abah kau air terjun diana oi..tu gambar perumahan..ko kan keje kat kilang buat rumah..so mana dtgnya air terjun...hahahah

ni toilet lelaki (alamak kantoi aku skodeng toilet lelaki..) ahahaha dah pintu nya terbuka luar..aku pon amik kesempatan laaaa...haha nasib xde org dlm tu..kalau tak mau org kata aku PERVERT...ohhh nooo! *tutupmuka*

haaaaa ni lah ladies ktrg...comel kan..dah mcm hotel gitu...hahahah

disebabkan aku tetinggal menatang ni kat desk...makanya aku sanggup patah balik amik n pakai...semata mata aku x ilusi..hahahah

abaikan cermin yg tebal mcm Nobita tuh yer...aku mmg rabun tahap babun..
dan dalam pada kebulur teramat sangat tu...tiba tibaaaaa....teng teng teng...

jiran sebelah cubicle aku sedekahkan Egg Sandwich..wah 2 saat selamat masuk mulut! lapar punya pasal...hahaha thankiu so much cik Raja Rosalind...i labiu la lin! nnt sedekah kat aku lagi ye! heheheh...

ok until now...anak aku dah menunggu untuk di carter bawak pulang dong...akan ada episod 2 dan 3 selepas ini....rentetan Lawatan Dr.M!



oWhDydiana®


No comments:

Post a Comment